Vizsgák itt is, ott is

Lassan megkezdődik a vizsgaidőszak itt Milánóban és otthon is. Itt eddig egy vizsgám volt Iaria Terezánál festészeti ismeretekből még karácsony előtt. Mindenki kitette a falra, földre a félév során készített munkáit és beszélni kellett róla, valamint a tanárnő is elmondta a véleményét és kérdezett. Izgultam, mert nem tud angolul és a félév során nem sokat tudtunk kommunikálni. Ezt kompenzálni igyekeztem minél több munkával, így a kipakolás előtt lázasan ügyködtem itthon miközben hallgattam az otthoni művészettörténet előadásokat. Valahogy minden munkám pont félkész állapotban volt és az egyetlen teljesen készet az erasmus irodában le kellett adnom egy pályázatra. Minden évben megrendezik az erasmusosoknak ezt a pályázatot, ami majd egy jótékonysági árveréssel végződik. A téma a szem volt. 50x70 cm-esnek kellett lennie és vászon képnek. Én hímeztem egy képet, amelyet vakként is lehet érzékelni, érdekes a felület tapintása. 

img_4644.JPG

Ez tehát, ami készen lett eddig teljes mértékben. A többi kép még nem lett teljesen kész, de feltöltöm, hogyan voltak kitéve a munkáim.26613399_1653243138066052_1592430053_o.jpg

A jobb szélső akvarell, középen hímzés, baloldalt tűfilc rajz körülötte a fóliás rajzaim, valamint a földön is voltak képek:

Szerencsére nagyon tetszettek a munkáim a tanárnőnek és kérte, hogy készítsek ezekből egy portfóliót és adjak neki egyet. Tetszett neki, hogy többféle technikával próbálkoztam. Szerencsére volt, aki tudott angolul és tolmácsolt nekünk. Csillagos ötössel, vidáman tértem haza... tanulni. :)