2. szemeszter

26695668_1723291884394510_1207427530_o.jpg

Megkezdődött a 2. szemeszter (azaz már február 26. óta tart). Három tárgyat vettem fel, festészeti technikákat, rajzot/tervezést és színtant. Ugyanazokat a tárgyakat nem folytathattam, amiket első félévben kezdtem el. Itt úgy működik a rendszer, hogy ha levizsgáztál az adott tárgyból, már nem folytathatod. Év végére nem halaszthattam a jegyszerzést így új tárgyakat választottam. Nem bánom, eddig tetszenek. Rajz óra még nem volt, mert a tanár Kínában van. Színtanon a szokásos tematika van. Kell legyen egy projekt, amin dolgozom fél évig és hetente legalább egyszer be kell menni megbeszélni, hogyan áll a munka. Vescovi Dany-hoz vettem fel, mert előző félévben a vizuális művészeti technikákon ő is ott volt és korrigált Casentini Marco mellett. Kicsit tud angolul szerencsére.

Festészeti technikákat Falmi Angelo tartja. Itt az első hetekben akvarellel kell festeni utána akrillal. A téma nincs megkötve szóval ez is elég szabad. Sajnos nem tud angolul kicsit sem, de nagyon vicces kis bácsika, fordítottak nekünk szerencsére. Nagyon biztatott, hogy tanuljak olaszul, akár szerezzek egy olasz pasit, az segít. Mondtam neki, hogy áh már van barátom. Azóta is lelkesen beszél nekem olaszul, ami meglepő, hogy nagyjából értem mit mond, gondolom direkt egyszerűbb szavakat használ. Egyik nap interjút készítettek vele, jöttek kamerával. A sarokban megbújva csak kiszúrtak és felvették, ahogy festek, szerencsére beszélni nem kellett. :) 

27503903_10215178604522556_2611938148979730300_o_1.jpg